در حال بارگذاری محتوا ...

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان که با توجه به شماره وکیل برای دریافت یک مشاوره مناسب برای تمامی موضوعات که شما می توانید برای مشاوره رایگان حقوقی با بهترین وکیل ایران توسط گروه رایکا می باشد.

داستان تعطیلات شما چیست؟ برای برخی ، تعطیلات شامل ارتباط با دوستان و خانواده ، خوردن غذاهای دلپذیر و شام ، خواندن ترانه ها یا صمیمی بودن با معنویت است.

برای دیگران ، تعطیلات ممکن است با قسمت هایی از ناله ، ترس ، تنهایی ، افسردگی ، اضطراب یا افسردگی و اضطراب همراه باشد. یا این صحنه ها ممکن است همزیستی باشند.

با افزایش مسئولیت ، تقاضا برای مردم در این زمان وجود دارد. بیش از حد در بشقاب ما ، به معنای واقعی کلمه و مجازی ، باعث می شود که احساس غرق شدن و ارتباط با معنای تعطیلات آسان شود.

زمان سپری شده را با والدین یا همکارانی که معمولاً وقت خود را با هم نمی گذرانند ترکیب کنید و تعطیلات می تواند نسخه ای برای افزایش استرس باشد.

مرکز مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

ناگهان ، داستانهای تعطیلات ما درباره خرید ، مسافرت ، دویدن از جایی به مکان دیگر و چت کردن است.

آنها تهویه می شوند ، نه عمق و احساس. من آن را یک داستان نازک می نامم. وقتی داستانهای نازک به زندگی ما حمله می کنند ، می توانیم به آن عقب نشینی کنیم ، که فقط بدتر می شود.

به عنوان پادزهر داستان باریک تعطیلات ، می توانید داستان تعطیلات خود را بازنویسی یا بازنویسی کنید. داستانی که ایجاد می کنید مستلزم عمق است ، بنابراین استقامت بهتری نسبت به داستان قدیمی وجود خواهد داشت.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان
مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

راه ایجاد عمق این است که نزدیک چیزی باشید که قدر آن را می دانید. در زیر مثال گام به گام نحوه بازنویسی یا بازنویسی داستان تعطیلات آمده است.

داستان نازک را توضیح دهید. مثال: عجله کنید ، از کمبود وقت شکایت کنید ، دیدار خانواده را بترسانید ، پول بیشتری خرج کنید ، بیشتر غذا بخورید.

شماره مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

دریابید که یک داستان نازک با شما چه می کند. مثال: باعث می شود کاری انجام ندهم. من تعطیلات را دوست ندارم ، می دانم که اگر با نگرش بدی به خانواده ام بروم ، اوضاع بد می شود.

به س “ال “چرا من را آزار می دهد؟” مثال: این به من آسیب می رساند زیرا می خواهم با مردم و با روحیه

تعطیلات در ارتباط باشم. به یاد دارم که تعطیلات در کودکی چقدر فوق العاده بود و همچنین می خواهم بچه هایم آن را احساس کنند. من همچنین بیش از حد غذا می خورم تا در پوست و بدنم احساس بدی داشته باشد.

پاسخ های خود را در مرحله سوم مشاهده کنید. سه کلمه یا عبارت بنویسید که آنچه برای شما مهم است را توصیف کند. مثال: ارتباط با دیگران ، مادر خوب بودن ، مراقبت از خودم و بدنم.

مشاوره حل مشکلات خانوادگی

در چهار مرحله ، شما شروع یک داستان تعطیلات را ایجاد کرده اید که قسمت اصلی مهمترین آن را دارد. به هر کاری که در این فصل انجام می دهید پایبند باشید.

اگر داستان نازک شروع شد ، سه ثانیه به خودتان فرصت دهید تا سه جمله ای را که در چهار مرحله پیدا کرده اید به خاطر بسپارید.

از این عبارات به عنوان زره استفاده کنید. آنها برای محافظت از شما در برابر آنچه هستید و هر چیزی که می تواند شما را از مهمترین چیزها منحرف کند ، هستند.

حتی اگر نمی توانید در فصل تعطیلات هر کاری را که می خواهید انجام دهید ، به یاد داشته باشید که هنوز می توانید خودتان باشید و در مورد آنچه دوست دارید صادق باشید.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

دسته بندی مطالب …

کانسپت قالبی بی نظیر، زیبا و مدرن برای ساخت هر آنچه مد نظر دارید. پوسته ای ساخته شده با بروزترین متد برای خلق نسل جدید قالب ها.

آیکون های اجتماعی