در حال بارگذاری محتوا ...

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شیراز

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شیراز

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شیراز در بهترین مرکز مشاوره حل مشکلات خانوادگی شیراز تلفنی رایگان که شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی در شیراز می باشد.

زندگی پر از تغییرات است. برخی بزرگ و برخی کوچک هستند ، اما بیشتر شامل سلام به چیز جدید و خداحافظی با چیز قدیمی است.

ممکن است انتقالی وجود نداشته باشد که این امر بیشتر از گذار به والدین صادق باشد.

وقتی با یک کودک گریه کننده معاشرت می کنید ، احتمالاً شبهای بی دغدغه با دوستان جایگزین شبهای طولانی و پر استرس می شود.

خوابیدن در ناهارهای آخر هفته و اوقات فراغت را می توان با سفرهای صبحگاهی به پارک عوض کرد.

بعد از کار ، ساعات شادی احتمالاً جای خود را به عجله در خانه می دهد تا پرستار بچه را راحت کند.

اکثر والدین به شما خواهند گفت که همه این فداکاری ها ارزش دارد وقتی فرزندشان به شما لبخند می زند ، می گوید:

مامان یا بابا (و در واقع منظور شما است) ، یا اولین قدم های باشکوه را بر می دارد.

مرکز مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شیراز

و در حالی که والدینی که این را می گویند معمولاً منظورشان این است ، آیا آنها با نادیده گرفتن آنچه از دست داده است نیز به خود آسیب می رسانند؟

این یک پیچیده است ، تا حدی به این دلیل که به والدین گفته می شود شادی تنها احساس مناسب برای ادامه راه والدین است.

خانواده ، دوستان و همکاران به شما تبریک می گویند و جمله هایی مانند “شما باید خیلی خوشحال باشید” ، “شما خیلی خوش شانس هستید.

می گویند ، و یکی از نسل های قدیمی مطمئناً می گوید: “این بهترین سال های زندگی شما خواهد بود. به عنوان یک والد جدید ، اگر از وظیفه مراقبت از نوزاد خود کاملاً غرق شده اید .

(احساساتی که ناگزیر با تغییرات هورمونی و کمبود خواب ترکیب می شوند) .

احتمالاً زندگی قبلی خود را نیز از دست داده اید ، زندگی ای که در آن او خواب زیادی داشت و مسئولیت بسیار کمتری داشت.

اما وقتی همه اطرافیان به شما می گویند چه باشید ، شما هستید و خواهید بود ، و این موارد با آنچه واقعاً فکر می کنید و احساس می کنید ناسازگار است .

تقریبا غیرممکن است که به خودتان اجازه دهید احساسات واقعی خود را بپذیرید.

شماره مشاوره خانواده تلفنی رایگان در شیراز

بنابراین شما سعی می کنید این افکار و احساسات را متوقف کنید ، یا بدتر از آن ، خود را به خاطر داشتن آنها در وهله اول سرزنش می کنید.

شما ممکن است فکر کنید که این غیر طبیعی یا غیر طبیعی است ، نه به این دلیل که اینطور است ، بلکه به این دلیل که جهان اطراف شما اجازه نمی دهد مکالمه واقعی و واقعی داشته باشید.

پس چه کار می توانید بکنید؟ ابتدا به خود اجازه دهید آنچه را که احساس می کنید احساس کنید. اگر از لبخند نوزاد خود با محبت نگاه می کنید سرشار از شادی هستید ، شاد باشید.

از سوی دیگر ، اگر از دست دادن شنبه شب بی دغدغه خود احساس ناراحتی می کنید ، به خودتان اجازه دهید این غم را احساس کند.

وقتی احساس را تشخیص دادید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید آن شب را بیرون بیاورید. ممکن است از شریک خود بخواهید که با کودک در خانه بماند تا بتوانید با یک دوست بیرون بروید.

یا شاید از یک دوست بخواهید بچه را نگه دارد تا شما و همسرتان بتوانید بیرون بروید.

عدم پذیرش غم باعث از بین رفتن آن نمی شود و ممکن است به شما اجازه ندهد از حالت غم به حالت حل مسئله بروید ، حالتی که می تواند شما را در آن شب وارد شهر کند.

بهترین مرکز حل مشکلات خانوادگی

نکته اصلی این است که پذیرش و برخورد با احساسات شما بخش مهمی از مراقبت از خود است و اگر مراقب خودتان نباشید ، نمی توانید بهترین مراقبت را از نوزاد خود داشته باشید.

دوم ، ایجاد یک شبکه پشتیبانی. والدین جدید دیگری را پیدا کنید که احساس می کنید با آنها واقعی هستید.

به راحتی می توان افرادی را پیدا کرد که با آنها اطلاعات مربوط به پزشکان اطفال ، آموزش خواب و پرستار بچه را مبادله کنند.

اما مطمئن شوید که حداقل چند نفر را پیدا کرده اید که می توانید با آنها عمیق باشید.

این می تواند ترسناک باشد که بپذیریم احساس می کنید اگر مجبور باشید یک دقیقه دیگر را صرف “زمان شکم” کنید ، بی حوصلگی کاملاً دیوانه خواهید شد.

اما اگر مایل هستید این خطر را با شخصی که به او اعتماد دارید انجام دهید ، احتمالاً او موافقت کرده و اضافه می کند. برخی از ناامیدی های خود به عنوان والدین تا گفتگو.

سرانجام ، اگر بعد از فعالیت فعال برای شناخت و کنار آمدن با احساسات خود (خوب و بد) ، و پس از ایجاد یک شبکه اجتماعی حمایتی ، هنوز احساس می کنید .

که تحت فشار خواسته های والدین قرار گرفته اید ، به دنبال کمک والدین حرفه ای باشید.

مشاور روانشناسی کودکان شبانه روزی

یک درمانگر قادر خواهد بود یک محیط امن و حمایتی را برای بررسی آنچه شما تجربه می کنید بدون هیچ قضاوتی فراهم کند ، و این می تواند به خودی خود شفا بخش باشد.

یک درمانگر همچنین می تواند برخی از استراتژی های مقابله ای جدید را پیشنهاد کند و شما را با منابع اضافی در جامعه خود متصل کند.

مهمتر از همه ، یک درمانگر می تواند به شما در تمرکز بر مراقبت از خود کمک کند ، و در پایان روز ، مراقبت خوب از خود برای کودک شما بهترین است.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

دسته بندی مطالب …

اخرین دیدگاه ها …

    کانسپت قالبی بی نظیر، زیبا و مدرن برای ساخت هر آنچه مد نظر دارید. پوسته ای ساخته شده با بروزترین متد برای خلق نسل جدید قالب ها.

    آیکون های اجتماعی