در حال بارگذاری محتوا ...

مشاوره تلفنی استرس و اضطراب

مشاوره تلفنی استرس و اضطراب

مشاوره تلفنی استرس و اضطراب رایگان در بهترین مرکز مشاوره روانشناسی استرس که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته فعالیت دارد.

نگاه کردن به پنجره در دست داشتن یک فنجان قهوه ما چندین نفر را در دفتر خود می بینیم.

که با احساس اضطراب دست و پنجه نرم می کنند.

با پاسخ های ذهنی و احساسی به استرس برای این افراد مفید است. ما همچنین وقت می گذاریم تا دریابیم فرد در کجا احساس اضطراب خود را در بدن دارد.

برخی از علائم فیزیکی رایج اضطراب عبارتند از:

ضربان قلب سریع
ماهیچه های کشیده
معده “در گره”
تنفس سطحی
فک منقبض شده
هنگامی که ما تحت استرس هستیم ، بدن ما می تواند وارد واکنش هایی شود که ما آن را “مبارزه یا فرار” می نامیم.

مشاوره تلفنی استرس و اضطراب رایگان

به عبارت دیگر ، سلول های عصبی ما شروع به شلیک می کنند ، هورمون های استرس فعال می شوند.

الگوهای پاسخ اولیه ما را برای فرار از خطر درک شده یا آماده شدن برای نبرد آماده می کند.

اما اگر “خطر” درک شده چیزی بیش از یک خاطره قدیمی ، یک ترافیک یا حتی یک موج وحشت از هیچ جا نباشد ، چه؟

اضطراب و علائم جسمانی آن حتی در شرایط به ظاهر خوش خیم می تواند بر ما غلبه کند.

چگونه می توانید این احساسات مزاحم را سریع و با احتیاط کنترل کنید؟

اول ، ذکر این نکته ضروری است که احساس مزمن غرق شدن و اضطراب می تواند کمک بزرگی در درمان باشد.

با صحبت درباره نگرانی هایی که شما را آزار می دهد ، می توانید مسائل را برای یک راه حل طولانی مدت برطرف کنید.

شماره مشاور تلفنی اضطراب شبانه روزی

اما در عین حال ، اگر استرس دارید و می خواهید میزان اضطراب خود را برای لحظه ای کاهش دهید ،

در اینجا چند تمرین وجود دارد که می توانید انجام دهید و نباید بیش از یک دقیقه طول بکشد:

نفس بکشید – اگر بتوانم فقط یک توصیه به شما کنم ، این است که یک لحظه متوقف شوید و به نحوه تنفس خود توجه کنید. وقتی استرس وارد می شود .

تنفس می تواند سطحی و سریع شود ، یا تقریباً نفس کشیدن را فراموش می کنیم. در هر صورت ، این باعث می شود ما احساس بدتری داشته باشیم و حتی مضطرب تر شویم.

ابتدا به تنفس خود توجه کنید. دوم ، تنفس و بازدم خود را در سطوح منظم ، کندتر و عمیق تر تنظیم کنید.

نیازی به تنفس های عمیق ندارید و انجام این کار حتی ممکن است کمی سرگیجه شما را به همراه داشته باشد.

مشاوره تلفنی استرس و اضطراب
مشاوره تلفنی استرس و اضطراب

سعی کنید به راحتی و به طور منظم تنفس کنید که ریه های شما را پر کرده و بدون زحمت آزاد می شود.
ماهیچه های خود را سفت کنید:

هزینه مشاوره آنلاین روانشناسی استرس

نه ، اشتباه تایپی نیست. ماهیچه های خود را ، یک ناحیه از بدن خود را فشرده کنید و سپس رها کنید.

دستان خود را در مشت های محکم قرار دهید ، سپس با آرام شدن انگشتان ، دست ها ، مچ ها و بازوها تنش را آزاد کنید. فک خود را منقبض کنید ، سپس اجازه دهید عضلات شما شل شده و فک شما افت کند.

شانه های خود را تا گوش های خود بالا بیاورید و سپس با انداختن آنها احساس کنید که تنش از بین می رود.

حتی اگر در اتومبیل خود هستید ، در جلسه ای هستید ، در محل کار یا هر جای دیگر می توانید این کار را انجام دهید.

منقبض کردن ماهیچه ها و سپس اجازه دادن به آنها برای شل شدن تنش را از بین می برد و احساس خوبی دارد.

اگر می توانید کمی کشش دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

بهترین مرکز مشاوره استرس و اضطراب

تعداد: تا 3 ، 5 یا 10 بشمارید ، هر آنچه برای شما مفید است.

همانطور که از نظر ذهنی حساب می کنید ، به طور منظم نفس بکشید ، اجازه دهید افکار شما بیایند و بروند و بدن خود را آرام نگه دارید.

در صورت نیاز تکرار کنید.

این یک ترفند است که می توانید هر چند بار در روز به منظور استفاده از آن برای حفظ آرامش و تمرکز بر آرامش از آن استفاده کنید.

سه مرحله برای پاسخ آرامش بخش 60 ثانیه ای وجود دارد. هرچه بیشتر دنباله را تکرار کنید ، راحت تر می شود و بدن شما راحت تر پاسخ می دهد.

Share this post on:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

دسته بندی مطالب …

اخرین دیدگاه ها …

    کانسپت قالبی بی نظیر، زیبا و مدرن برای ساخت هر آنچه مد نظر دارید. پوسته ای ساخته شده با بروزترین متد برای خلق نسل جدید قالب ها.

    آیکون های اجتماعی